onsdag 8 juli 2015

Vilken tur att jag inte renoverat om deras rum


Jag har ju tänkt göra om tvillingarnas rum, men idag är jag glad att jag inte gjort det.

Sixten brukar inte hitta på dumheter men igår när han skulle sova så gjorde han detta.

Nu förstår jag varför de skrattade så gott där inne. Det jag inte förstår är hur han nått så högt upp.


Så jag tog in dem i sovrummet på morgonen och spände ögonen i dem och frågade vem som gjort detta och de var rörande överens om att de var Sixten. Så jag förklarade för honom hur arg jag blir sen stod vi tysta en stund och stirrade på varandra. Eller jag stirrade och han såg lite skamsen ut. Då går Sally fram till honom, ställer sig vid hans sida och lägger armen om honom. Som typ jag är med dig brorsan. 

(Bilderna tog jag ikväll och på ett sådant sätt att han inte fattar att det är för att visa väggen. Vill ju inte uppmuntra honom till fler hyss)

1 kommentar:

  1. This is a very good post. Just wonderful. Truly, I am amazed at what informative things you've told us today. Thanks a million for that. Foto Memek Berbulu Maria Ozawa

    SvaraRadera