lördag 25 april 2015

Barnledig

Det är sällan jag känner att jag behöver lite barnfri-tid men när man suttit mer eller mindre inlåst i nästan 2 veckor och de enda man träffats och umgåtts med är barnen ja då behöver man ett litet break.

Alla dessa frågor och allt mammaropande kan göra en mer eller mindre galen.

Hade tänkt följa med Emma och Daniel på äventyr i Haparanda men jag kände under veckan att när barnen åker iväg i helgen så ska jag låsa in mig i huset sitta på golvet, gungandes fram och tillbaka och stirra tomt framför mig.

Så åkte barnen idag och första timmen njöt jag sittandes i soffan, eller ja första 45minuterna sen började rastlösheten komma krypande :p så jag började städa, var iväg på återvinnengen med lite kartonger, handlade, körde hem vände på gården och stack till Drängsmark.

Sen blev jag sittande där till typ 23. Kändes skönt att få prata med lite "vuxna" ;)

Men nu har jag fyllt det behovet så nu skulle barnen mer än gärna få komma hem igen haha helt sjukt hur man funkar egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar