torsdag 15 maj 2014

3-timmars sömn

Visst är det tre timmar man bara behöver sova/natt?!

Nä det känns verkligen i hela kroppen att man knappt sovit. Sixten ligger i nästan 40 graders feber så han har sovit jätte dåligt inatt och då får ju inte jag heller sova. 

Men nu sover tvillingarna och de stora barnen är på förskolan/skolan så jag tänkte passa på att göra bort helgstädningen. Hur nu det ska gå jag har ju skadat högerhandens långfinger  så det knappt går att böja.

Jag och Anders tog en promenad igår efter att barnen lagt sig. Ganska skönt att vissa av dem börjar vara så stora att man kan lämna dem ett tag. Blev inte så lång promenad då jag inte ville att de skulle vara hemma själv så länge, men det var riktigt skönt att komma ut i skogen och se lite annat. I vanliga fall går jag ju runt här hemma för att komma upp i mina 10000 steg.

Nä nu ska jag städa innan pluttarna vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar