tisdag 6 maj 2014

Ibland är man verkligen seg

Idag har jag varit till barnläkaren med Sally och hon lät riktigt bra på lungorna så vi ska inte sätta in medicinerna just nu iaf. Däremot skulle hon skriva en remiss till öron, näsa, hals så ska de kanske gå ner med en kamera och kolla hur det ser ut i hennes hals.

Efter vi varit hos läkaren så fir vi på Ica och handlade lite. Som vanligt när man är på affären så ska folk prata och berätta en massa saker (ja de stannar ju inte pgr av mig utan pgr av tvillingarna)
Idag var inget undantag, så började en tjej i kön prata med mig och jag svarade lite så där i förbi farten som man gör när man ska hålla reda på två bildningar, packa upp varor och betala.

Efter jag packat varorna och gått ut till bilen så föll polletten ner vem tjejen i kön var, men då var det ju försent så nu får jag skämmas lite över att jag var så disträ.

Efter middagen så kom det ett blombud med jätte fina blommor till mig.
Jag blev jätte glad över dem måste jag säga.

Sen bakade jag lite bröd så nu finns det bröd till frukost åt barnen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar