söndag 15 juni 2014

Då har ytterligare en vecka passerat

Ja då har även denna vecka passerat. Barnens sommarlov har börjat eller ja på Onsdag ska tvillingarna få åka till sin blivande förskola och äta mellanmål, de ska ha en gruppträff med de barnen som ska börja nu efter sommaren.

Tänk att mina småpluttar har blivit så stora, nu är bebistiden slut för mig. Så nu hoppas jag mina kompisar börjar producera lite bebisar ;) Dock verkar det vara färdigt även för dem tyvärr men man kan ju alltid hoppas de råkar ut för en liten ojsan ;) HAHA

Idag har jag varit iväg och träffat en givare som hade rensat lite hemma så hon skänkte lite saker till Mathjälpen så det var ju jätte snällt.
Har inte fått något vettigt gjort här hemma i helgen men jag hoppas på att vara lite effektivare nu på kvällarna för enligt mina beräkningar så blir det IKEA v27 och tills dess måste jag ha hunnit måla om fönsterna i vardagsrummet och tapetsera och lista där inne. Ja även sätta nya foder runt fönsterna. Fixa dörröppningen kan jag göra sen den måste inte vara klar innan IKEA.

Men jag ska bygga om vardagsrummet så det blir syrum/sovrum/vardagsrum så det kommer bli trångt där inne därför vill jag tapetsera först.

Idag har vi även varit och kollat på Emma och Daniels nya hus. Nä nu ska jag skutta i säng, fick frågan i morse om jag aldrig sover. Hmm kanske ska ta åt mig av det och lägga mig nu. ;)

Imorgon ska jag och barnen ta en liten tripp till Piteå för min morfar är uppe och hälsar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar