onsdag 20 maj 2015

Jag vet inte om det är Gud eller mamma jag ska tacka

Ja inte blev det många timmars sömn inatt heller. Sixten har gråtit hela natten och det är rent ingen överdrift. 

Vet inte om det är Gud eller mamma jag ska tacka för att jag inte har ett svagt psyke.

Jag fattar inte vad det är för fel på honom och jag känner mig så maktlös när jag ser hur ont han har. 

Men nu har han lyckats bajsa men det verkar ha gjort fruktansvärt ont. Så idag blir det att ringa hälsocentralen så de får ta ett bajsprov från honom för detta går ju bara runt. Den enda i familjen som klarat sig helt är Julia.

Annars brukar man ju bli immun några dagar iaf men detta verkar ju inte ge sig. Nu har det då äntligen börjar något på tv så nu ska vi bädda ner oss i soffan så kanske man kan få tjuva några minuters sömn innan skolbarnen ska upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar