onsdag 27 maj 2015

Tretimmars sömn

Tre timmar det var vad jag fick sova inatt. Som jag släckte lampan och la mig för att sova så började Sixten gråta, förmodligen magknip då han inte fått igång magen sen magsjukan.

Kl 1 då blev det lugnt och kl 4 då ringde min väckare, så då var det bara kliva upp och se glad ut.

Idag har jag varit till röntgen med min fot som jag skadade i Oktober förra året (man ska ju inte stressa har jag hört) Idag är jag riktigt dålig i den så nog har ju tejpningen funkat. Jag hoppas att de är snabba på att kontakta mig så vi kan bestämma vad man ska göra med foten för jag känner att detta inte är hållbart.

Nä om man skulle roa sig med att betala räkningarna och sedan skutta i säng kanske. Känner hur det bränner under ögonlocken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar