tisdag 29 april 2014

Hör jag mamma en gång till då kräks jag

Idag har det rent inte varit roligt. Jag har inte fått något vettigt gjort. Barnen har tjatat öronen av mig om allt känns det som. När jag skulle laga maten så blev det bara fel och klockan den sprang iväg.

Så barnen fick risgrynsgröt till middag och jag surade över en tallrik fil.

Man kan inte vara på topp jämt men det är som att barnen känner på sig när man inte är riktigt med i matchen och då kör de hela registret.

Imorgon ska jag och Julia iväg och köpa skor till henne efter skolan, sen sticker hon till Norrfjärden med Momme och blir borta till på Söndag.

Vi ska väl antagligen till Kåge och kolla på Majbrasan om nu vädret tillåter det.

Men nu har jag tänkt skutta i säng jag är helt slut körd efter denna dag. Så God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar