fredag 4 april 2014

Låtsas bollar och en arg treåring

Igår storstädade jag köket i två! timmar så nu är det kliniskt dör inne, har något köksskåp kvar att rensa men jag kände att jag fick begränsa mig lite.
Även toan fick sig en ordentlig genomkörare så nu har jag burit upp skötbordet som stod i källaren (nä vi bytte inte blöjorna där) tidigare fick vi byta i köket vilket inte känns då hygieniskt. Toan är dock inte så stor så det blir lite trångt, men det är helt klart värt det.

Inatt så kom Kajsa och väckte mig och var arg som ett bi. Hon sa något men jag fattade inte vad för hon var så arg. Tillsist vaknade Julia och fick översätta. Kajsa ville alltså att jag skulle söka reda på hennes låtsas bollar.  

När man står där sömndrucken och yrvaken mitt i natten så är det lätt att hålla sig för skratt.

Nu idag kan jag se lite humor i det hema.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar