fredag 18 april 2014

Onsdag

Idag stack jag och barnen iväg på lite shopping. Först var vi på JWB och försökte få fram färgkoden på bilen, men det lyckades de inte med.
Sen for vi en sväng på Lidl för jag har aldrig varit där och ska jag vara helt ärlig så blev jag då inte imponerad heller.
Men vi hittade två roliga saker där.
Så detta ska barnen få till lunch imorgon. Man häller bara i mjölk skakar och sprutar ut i stekpannan.
Hur fränt dom helst :)

Sen på film ser man ju ibland hur de äter gigantiska kringlor.
Jag har alltid velat testa för det ser så gott ut. 

Jag kan säga att det är det INTE. Jo två tuggor för det smakar som saltapinnar. Salta pinnar är gott men man vräker ju inte i sig en hel förpackning. 

Sen blev det nya fotbollssockar till Maja på Intersport, efter det blev det en sväng på rusta dör vart det en ny dörrmatta och lite annat smått och gott.

Barnen fick chokladhönor som hade ett chokladägg i sig och dör låg det smarties


Sen blev det en sväng på ICA Morön för de säljer VS parfymen så tjejerna köpte sig varsin. Allt detta hann vi dessutom innan lunch.








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar