fredag 20 mars 2015

Glöm inte att rocka sockarna

Jag sitter och känner lugnet i fem minuter innan jag ska väcka upp alla barnen. Har öppning å jobbet idag och första barnet kommer klockan 6.

Sen efter jobbet har jag besiktningstid på bilen. Usch vad jag hatar att besikta bilen, jag blir alltid så nervös.

Igår rymde Julias hamster och hon vet precis var hon ska springa, hon har nämligen hittat ett hål under de inbyggda garderoberna så hon är och springer inne i väggen.

Men tur nog så gick Maja in till Julia när Julia låg och sov och då stod hamstern där mitt på golvet.
Maja som inte vågar ta i hamstern lyckades väcka Julia som fångade hamstern och satte henne i buren.

Nä nu ska jag väcka mina småtroll. Glöm inte att rocka sockarna (det är egentligen imorgon men då jobbar vi inte så vi kör en tvådagars)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar