söndag 22 mars 2015

Min att göra lista

Min att göra lista är alltid äckligt lång och som vanligt är helgen för kort så jag hinner inte ens hälften av det jag tänkt.

Fast i överlag är jag nöjd med helgen. Maja har haft två matcher som jag varit på, min sängstomme är ihopskruvad, ena Trofast stommen är ihopskruvad och backarna är dit satta och en rullgardin har jag fått upp i vardagsrummet. Tvättat, hängt och vikt kläder. Har även hunnit umgås med barnen och vara ute på gården lite.
Veckomatsedeln är skriven och handlingslistan är också skriven. 

Tänkte beställa det med Ica Maxis hemkörning men det var så lite vi behövde så jag kan handla det imorgon efter jag hämtat Maja från träningen.

Alla barn är dessutom friska KORS I TAKET! Så det bådar gott in för veckan.

Ska skriva en ny Att göra lista för nästa helg och den kommer bli äckligt lång den med.

Nu ska jag dock sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar