söndag 15 mars 2015

Löss

Har varit på IKEA idag med de två äldsta barnen. Det är synd att det är så långt dit. Sammanlagt idag har vi spenderat nästan 6 timmar i bilen och gått ett X antal steg inne i affären så när man kom hem så kände man sig lagomt mör i kroppen.
Vi bär in alla saker och då klagar Julia på att det kliar och mycket riktigt flickan är full i lus.

Ska de aldrig få bukt med bekymret på skolan?!?!?!? Börjar bli grymt less på att lägga flera hundra kronor på lusmedel.
Tur nog så har jag alltid en flaska hemma så jag kunde avlusa henne på en gång. Fast jag lovar det var egentligen inte det som stod övert på min dettavilljaggöranärjagkommerhem-lista. Men nu är det gjort och barnen ligger i sina sängar.

Jag hade hoppats på sovmorgon imorgon men det sket sig för Maja har samling 8:15.

Men om ungefär 2 veckor så kommer jag vara helt barnledig för första gången på flera veckor och DÅ ska jag sova ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar