lördag 28 mars 2015

Idag kom den dagen.


Helt allvarligt när kommer jag ha nytta av denna? Jag skrattar lite åt mig själv när jag packar ner den i påsen med kablar.
Jag minns knappt sist jag hade en hemtelefon. Via telefonjacket är det typ 11 år sedan så varför skulle jag behöva denna.

Sen jag flyttade mitt sovrum till nedervåningen så har jag fått flytta ut routern ur det som då var mitt syrum men som blev tvillingarnas rum.

Så jag har nu i några månader sovit och haft en massa el alldeles vid mitt huvud. Strålning från mobil, iPad, router och liknande, hela natten. Idioti! Jag vet. Nu ska allt flyttas till andra sidan av mitt sovrum så vad behöver jag för att göra det möjligt? Jo en skarvsladd från telefonjacket. 

Vilken tur att jag för tre år sedan när jag hade diskussionen med mig själv, beslutade att spara skarvdosan. För idag kom dagen då jag behöver den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar