torsdag 20 mars 2014

Det var en snabbt övergående magsjuka



Julia kräktes tre gånger, Sixten två små, Sally en stor och en liten.

Det blev inte så mycket sömn i natt. Julia låg på en madrass på golvet i vardagsrummet och jag och tvillingarna låg på en annan madrass på golvet. De är dessutom inte vana att sova med mig då de alltid sover hela nätterna i sina sängar, så de tyckte det var lektime. När de väl somnat så sov man ju på helspänn minsta rörelse och jag vaknade för man ville ju inte städa spya.


Idag har jag suttit och sorterat kläder och märkt upp ( Mathjälpen fick ju en del kläder efter klädbytardagen ) har även satt galler så inte Sixten och Sally tar sig in i syrummet.

Kajsa är inte impad över min idé för nu tar hon sig inte in. Jag tyckte det blev riktigt skönt haha 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar