lördag 22 mars 2014

Nu går dem

Nu går både Sixten och Sally. Inte riktigt klockrent och inte så långt men det såg så kul ut nu ikväll Sally som har gått i några veckor vandrade mellan mig och Anders, då riktigt såg man i Sixtens ögon att även han ville.

Han har lyckats med nått stapplade steg utan stöd men det är det lilla, men nu gick även han. Oj vad kul de tyckte att de var vi skrattade allihopa.

Det är så kul med två små samtidigt måste jag säga. Man får ofta höra "Oj är det inte jobbigt med två små" Men jag brukar säga att det är ett kärt besvär. =) För det är verkligen det. Sen tycker jag helt ärligt inte att det är jobbigt med två små.

Jag satt och kollade på hockeyn igår och jag brukar inte bli upprörd eller klaga på domaren/domarna för de är bara människor. Fast igår var även jag upprörd.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/article18589639.ab

Det är inte så mycket att göra något åt får hoppas vi tar dem på Söndag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar