måndag 10 mars 2014

Hejsan och välkommen!

Sedan jag startade upp Mathjälpen så har jag haft funderingar på att börja blogga igen. Så nu tänkte jag ta mig i kragen och starta upp en blogg som kommer att handla om mig, min familj, livet som mamma till 5 barn och dessutom tvillingmamma.
Hur man får vardagen att gå ihop, skriva av mig om det hemska som hände när tvillingarna var nyfödda och den ena höll på att stryka med.

Så letar du en blogg med glitter och glamour där shopping och kläder står högst upp på listan ja då får du nog leta dig vidare.

Vill du däremot ha en blogg som visar den nakna sanningen, där man har snorfläckar på kläderna, barn som bråkar om läxläsning, kladdiga fingeravtryck på fönstrena ja då har ni hamnat rätt.

Välkommen in till vårt hem!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11918271/?claim=4zueet72g2x">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar