tisdag 11 mars 2014

God morgon

Ja då har det blivit Tisdag och snart är det helg igen.

Som några av er redan vet så har jag haft cancer,  tyreoideacancer. Så jag opererades första gången i November 2009. Då tog de bort ena halvan av sköldkörteln. När de upptäckte den elakartade cancertumörer så hade jag Kajsa i magen så vi fick vänta till hon vuxit till sig där inne. 

Den andra operationen gjordes Mars 2010.


Så här ser ärret ut idag. 

Från början skämdes jag massor över det, men nu tänker jag inte ens på att det är där.

2 kommentarer:

  1. Det har jag oxå haft och gjort.
    Blev förvånad när de talade om att jag hade den tredje sorten av sköldkörtelproblem. Sedan sa de tumör och efter de sa de arr vi skulle ta mitt EKG. Jag kan tala om att det EKG:t hade ett rusande hjärta.
    Jag har vant mig med mitt ärr och nuförtiden är de fint gjorda.

    SvaraRadera
  2. Ja det kan jag tänka mig att du hade. Jag fick mitt cancerbesked när jag satt och körde bil bara några dagar innan jul.

    SvaraRadera